Wed, May 11, 2011 - Page 2 News List


A Reuters report published in the Taipei Times on Monday, which quoted judo coach Jimmy Wu (吳正明) as saying he had trained a young Osama bin Laden in Saudi Arabia in the early 1980s, has been withdrawn by Reuters after Saudi judo officials challenged the account. They also said that a photograph provided by the coach, which he said showed him with bin Laden wearing a judogi, had portrayed another man who was training Saudi judo athletes at the time.

This story has been viewed 1610 times.

Comments will be moderated. Remarks containing abusive and obscene language, personal attacks of any kind or promotion will be removed and the user banned.

TOP top