Wed, Jan 02, 2013 - Page 1 News List

Students furious over Ma’s ‘non-response’

By Chris Wang  /  Staff reporter

However, Wu’s remarks were removed from the rerun aired by China Television Co, a television channel owned by pro-China Want Want China Times Group (旺旺中時集團), which was in charge of broadcasting the festivities.

“He [Wu] has always managed to achieve things that I couldn’t do or do well enough. I’m truly grateful for his ability to cleverly manage fame and to transform fame into a power that prevents him from being manipulated,” Chang wrote.

AdditIonal reporting by Lin Shu-hui

This story has been viewed 6730 times.

Comments will be moderated. Remarks containing abusive and obscene language, personal attacks of any kind or promotion will be removed and the user banned.

TOP top